Obserwatorzy

20.02.2013

3| Lakier METAL FLIP - Miss Sporty

Hejka :)

Ten lakier już od dłuższego czasu stał bezużytecznie na półce. I to był mój błąd ;(


Lakier jest rewelacyjny, nie mogę się napatrzeć na moje paznokcie, które zmieniają kolor z zielonego na fiolet, w zależności od kąta padania światła.




Jedyna wadą tego lakieru jest to, że trzeba minimum 3 spore warstwy, aby nie było prześwitu wolnego brzegu. Ja mam na paznokciach 4 warstwy.



Tak czy inaczej na paznokciach prezentuje się genialnie, a cena to ok. 9 zł.

2 komentarze:

  1. właśnie mi przypomniałaś że mam ten lakier i ani razu go jeszcze nie użyłam ale wstyd ale nie było kiedy :)

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.