Obserwatorzy

2.09.2013

98| Kolorowe ćwieki od Born Pretty Store

W piątek otrzymałam przesyłkę od BornPrettyStore z wybranymi przeze mnie ćwiekami :) 
Niestety dopiero dzisiaj wygospodarowałam nieco czasu, aby się nimi zająć :) 
W plastikowej karuzeli zamknięte są okrągłe 2mm ćwieki w 12 kolorach. Zdecydowałam się na ten zestaw, ponieważ kusiły mnie zarówno te neonowe, jak i pastelowe. Zakupić je możecie tutaj. Ich cena to 7,59$= 24,30zł, ale używając kodu ASBQ10 otrzymujecie 10% zniżki czyli zapłacicie 21,90zł. Wysyłka jest darmowa.
Ćwieki mają piękne kolory, a neonowe posiadają właściwość świecenia w UV.
Chciałam pokazać kilka kolorów naraz i  na pierwszy ogień poszły neony :)
Powstał istny misz-masz :P
 Oczywiście trzeba było pokazać Wam jak się zachowują w lampie :)
 
Przypominam o 10% rabacie na wszystkie artykuły dostępne w BornPrettyStore.

21 komentarzy:

  1. W lampie fotka super. Najbardziej mi się podoba mały palec :) Co do ćwieków to kusza mnie strasznie jeszcze te listki w neonowo-pastelowych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi mały i środkowy :) Śliczne są, w sumie te kolory to w każdej formie będą piękne.

      Usuń
  2. a mi najbardziej podoba się kciuk! kciukowe love :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sa, swietnie wygladaja w uv :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwieki do tej pory mi się nie podobały, ale te są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te ćwieki, a że świecą w UV nie wiedziałam.
    Zdobienie mi się podoba ale na serdeczny palec trafiło moim zdaniem za dużo żółtych ćwieków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam, że świecą. Myślałam, że są fluorescencyjne, czyli świecą w ciemności a tu akuku :)
      Moim też, ale jak już dałam to zrywać je nie za bardzo by się dało :)

      Usuń
  6. świetne są te ćwieki:) jednak na serdecznym jak dla mnie za dużo :P najlepszy jest maluszek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem :) Za dużo, następnym razem się poprawie :)

      Usuń
  7. Przesadziłaś z tymi ćwiekami, ale rozumiem, że chciałaś pokazac wszystkie ^^
    I są piękne, zazdrość mnie zżera ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. czarna baza do neonowych ćwieków - super! jeszcze te wzorki. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się najbardziej podoba wskazujący :D super jest ta karuzela :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te żółciaki są piękne zresztą wszystkie :) neonki w tym roku uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne te ćwieki! Palec środkowy mi się najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No piękne :) Mi też :) Chyba zrobię taki wzór na wszystkich :)

      Usuń
  12. Wiem, mam straszne problemy z ogarnięciem skórek, nie tlyko pomalowanych, koszmarnie to wygląda i jestem tego świadoma, ale jeszcze troche i jakoś ogarne ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe są bardzo ;) podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialnie to wygląda z czernią <3

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.