Obserwatorzy

13.03.2014

Konkurs u B for Beautiful Nails i PROMOTO-PROMOTO - 1 miejsce

Hej :)
Dzisiaj post nieco chwalipięcki, ale też pisany w celu pokazania zdobień wykonanych na konkurs :))
Moja praca została nagrodzona 1 miejscem w konkursie organizowanym przez B. i sklep PROMOTO-PROMOTO.

Konkurs miał 2 kategorie i w obu bałam udział, a oto malunki jakie wykonałam :))

1. Na paznokciach pokaż z czym kojarzy Ci się blog B for Beautiful Nails. 
Oczywiście blog jest częścią Ani, a skoro ona najbardziej kocha zimę, dlatego jako tła użyłam bieli i niebieskiego, które mi kojarzą się z tą porą roku. Nieodzowną częścią mojej koncepcji było hasło Cheeky Queen, które według mnie idealnie opisuje jej fascynację stempelkami. Jeśli stempelki to oczywiście płytki, nie tylko te małe okrągłe, ale również Cheeky Jumbo, które umieściłam na środkowym paznokciu. Do tego rodzaju zdobień niezbędny jest odpowiedni stempel, czyli Kand, ukazany na kciuku. Na koniec, trochę kreskówkowa, wersja Ani w okularach. Niestety nie miałam neonowej zieleni :)
2. Na paznokciach złóż życzenia urodzinowe dla bloga B for Beautiful Nails. - to właśnie ta praca została nagrodzona
Ponieważ życzenia dla bloga są automatycznie życzeniami dla Ani, więc to głównie dla niej zmalowałam życzenia :)
W sumie wszystko jest napisane i chyba dobrze widoczne :)
Dodam tylko, że tło to czarny lakier pokryty Holo Topem, bądź co bądź pomysłem B. :)

17 komentarzy:

  1. gratuluję :* obie prace świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma się co dziwić, że wygrałaś, genialne mani! Nie wiem które lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużone zwycięstwo! Zdolniacha! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej się chwal coś wygrała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :) Obie prace bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdobienia :) ! gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Świetne odpowiedzi na tematy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się bardziej podoba pierwsza praca! :P Chociaż pod względem dopasowania się do tematu faktycznie zrobiłaś to świetnie w drugiej wersji idealnie dopasowane do B. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to wygląda :) obie prace super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. portret B. na paznokciu - mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace :)
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje zdanie już znasz :) cudo :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita praca i w pełni zasłużona nagroda. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. och zasłużona nagroda :D 1 praca najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.