Obserwatorzy

4.04.2014

Moja nowa miłość - koronkowa folia transferowa

Hej :))
Dzisiaj pokaże Wam mani, które powstało dzięki Anicie (dziękuję kochana :* ), która wysłała mi kawałek tego cuda.
A mowa o koronkowej folii transferowej.
Zakochałam się w niej od pierwszego wrażenia i nie musiała ona długo czekać na wylądowanie na paznokciach :))
Zresztą same popatrzcie, jaka jest piękna :)

Postanowiłam nałożyć ją na białą bazę, co niestety sprawiło problem z wyczuciem czasu, w którym klej stał się przeźroczysty, ale jakoś sobie poradziłam :)
 Folia przyklejała się bezproblemowo, z czego byłam bardzo zadowolona - w kilka minut mani było gotowe.
Na koniec zastosowałam 2 warstwy bezbarwnego lakieru i idealnym efektem koronki mogłam cieszyć się 4 dni :)
A oto już całe mani :)
Jak Wam się podoba? 
Folii zostało mi jeszcze sporo, więc będę w przyszłości próbować nakładać ją na inne kolory :)

38 komentarzy:

  1. jest przepiękna i cieszę się, że Ci się spodobała hehe coś pięknego ja także jestem z niej zadowolona :) niech Ci służy :**** <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, ciekawa jestem jak ją przycinasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej foli się nie przycina. To coś na zasadzie tatuażu, czyli odbijasz wzor na paznokciu posmarowanym specjalnym klejem ;)

      Usuń
  3. folia pięknie wygląda na paznokciach :D też bym chciała mieć takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ta folia prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ;) bardzo mi się spodobała już jak widziałam ją u Anitki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda ta folia. Zupełnie jak prawdziwa koronka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja dostałam je od chłopaka, ale za przesyłką czekał kilka dni! Aż byłam zdziwiona, że tak szybko mu przyszła :) Nie wcześniej niż w czwartek zamawiał a w poniedziałek już na pewno miał, bo biegał po pokoju i chował żebym nie widziała :d Ale dokładnie ile dni to nie umiem powiedzieć ;(
      Ale to faktycznie nie za ciekawie, kurcze powinni bardziej dbać o klientki! A z jakiej strony zamawiałaś? Bo ja mam z http://www.celux.pl/index.php
      Może to też zależy od strony :) Ale wiem, że mój chłopak dzwonił akurat dzień po tym jak mieli dostawę i pani mu mówiła że ma szczęście bo te kolorki co ja chciałam to bardzo szybko schodzą i mu się udało :) No to miejmy nadzieję, że szybko dojdzie ta paczka :)

      Usuń
    2. No to skoro z ich głównej strony to powinni tym bardziej inaczej podchodzić do klientów!

      Usuń
    3. Może chcieli przyciągnąć klientów ilością kolorów, a pominęli fakty czy mają na stanie te odcienie!

      Usuń
  10. ale super! mam kawałek takiej folii, chyba muszę wypróbować ją ;) nie sądziłam, że tak ładnie będzie się prezentować

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie to wygląda O_O Nie mogę się napatrzyć! Zastanawiam się tylko czy wycinałaś wcześniej kształt paznokcia w folii i taki kształt nakładałaś? Nigdy nie miałam do czynienia z taką folią i nie mogę sobie wyobrazić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba się przy takiej folii męczyć z wycinaniem (na szczęście). Przykleja się ja na kleju i odbija się ona tam gdzie ten klej bbył nalozony. Najlepiej wpisz w YouTube folia transferowa i obejrzyj jakis filmik ;)

      Usuń
    2. Aaaa to takie cuda :D Wydaje się być proste. Lecę pooglądać :D

      Usuń
  12. U ciebie jak i u Anity mani prezentuje się pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ;D na białym bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie !! kurczę moja wishlista się wydłuża tak, że końca nie widać^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku śliczny efekt, chciałabym taką folię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wygląda:)
    ja nigdy nie używałam takiej folii. jakoś nie miałam okazji, ale widzę że fajne rzeczy można z niej zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeny, jaka ta folia jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny efekt ! Musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna ta folia, super się prezentuje! dobrze, że nałożyłaś dwie warstwy topu, bo ja wczoraj miałam kolejną próbę z folią i znowu mi nie wyszło za dobrze... nałożyłam jedną warstwę a przez noc i tak mi się trochę pościerało :(

    OdpowiedzUsuń
  20. efekt jest niesamowity! już ją chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne! zapraszam do mnie --> http://nail-art-by-stencelova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ...to ja proponuję nałożyć na krwistoczerwony :) Już na białych tle pierwszym moim skojarzeniem była burleska, ale na czerwony byłoby przecudownie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest na prawdę świetny! :) Hybrydy są cudowne! Ten połysk <3

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.