Obserwatorzy

18.06.2014

Nowość Donegal - NAKLEJKI WODNE

Hej :)
Dziś chciałabym zaprezentować nowość do firmy Donegal, a mowa o naklejkach wodnych.
Firma wypuściła na rynek 4 arkusze naklejek na których jest po 4 różne wzory.
Wzory są cudne, a cena 4,29 zł - przystępna :)
Wszystkie zestawy niezmiernie mi się podobają i miałam to szczęście otrzymać jeden zestaw do testów :)
A oto instrukcja obsługi zamieszczona na opakowaniu:
A co mogę powiedzieć o naklejkach?
Jako, że w używałam już sporo naklejek, różnych firm, mogę z czystym sercem powiedzieć, że te są najbardziej kłopotliwe dla mnie.
Jedna naklejka zepsuła się już podczas odmaczania w wodzie - sama odkleiła mi się od papierka.
Z następnymi wymracowałam sobię metodę - chwytałam suchy papierek z naklejką pęsetą i nie moczyłam w wodzie, tylko wkładałam - wyciągałam i tak 2-3 razy. Następnie zsuwałam naklejkę i kleiłam do paznokcia.
Zauważyłam, że naklejki są mega cieniutkie, ale być może dlatego też wywijają się i lubią sklejać ;/
Miałam również problem z ułożeniem ich w zaplanowanej pozycji na paznokciu - przy innych naklejkach zawsze swobodnie mogłam jej do pewnego stopnia przesuwać, bo ślizgały się na paznokciu.
Jednak mimo to piękne wzory zrekompensowały mi te trudności :)
A oto mani pod tytułem "Shine like a diamond :)" 
Jak Wam się podoba?

18 komentarzy:

  1. Ale pięknie wyglądają z tymi diamentami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę donegal wychodzi coraz bardziej otworem do klienta :) A ja właśnie zamówiłam sobie naklejki od promoto promoto będę próbować pierwszy raz, już nie mogę się doczekać :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zakochana w naklejkach wodnych, mam nadzieje, że i tobie przypadną do gustu :)

      Usuń
  3. Fajne te diamenty :) Nie miałam naklejek od Donegal, ale też chętnie bym je sprawdziła ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ;) ja tez pierwszą zepsułam dokładnie w taki sam sposób , ale potem już poszło z pęsetą właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że one są za cienkie i dlatego się tak zachowują ;(

      Usuń
  5. faktycznie bardzo fajne wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że Donegal ma takie bajery :> Muszę poszukać w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękny masz kolor bazowy :) co to ?
    Shine shine i wszystko się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej:) A możesz mi powiedzieć, jaka jest różnica pomiędzy naklejkami wodnymi, a tymi "zwykłymi"? Ostatnio widzę, że właśnie te wodne zrobiły się bardzo modne, ja akurat zakupiłam zwykłe naklejki od Essence i zastanawiam się właśnie, czym się różnią.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki wodne są troche jak tatuaże. Odmacza sie papierek w wodzie. Są mega cieniutkie. A te zwykle sa zwykle wypukłe

      Usuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.