Obserwatorzy

17.06.2013

Piaskowy Pierre Rene no.04

Lista firm, które wypuściły lakiery piaskowe, ciągle rośnie.
Ale żadna z firm nie wypuściła tak pięknych piasków jak Pierre Rene!!
Kolorki na ich stronie mają się nijak do rzeczywistości.
Gdy zobaczyłam te lakiery w drogerii zaniemówiłam, najchętniej zgarnęłabym je wszystkie.
Jeden kolor piękniejszy od drugiego, gdyby portfel nie świecił pustką to zapewne wziełabym min.3
Mój wybór padł na miętę :)
  Lakier schnie dość szybko, jedna grubsza warstwa lub dwie cienkie kryją płytkę całkowicie.
Zmywanie nie przysparza problemów lakierów brokatowych.
Chociaż zawarty w lakierze drobniutki złoty brokat, po zmyciu jest wszędzie ;/
Ale to chyba jedyna wada tego lakieru.
W dotyku mam wrażenie, że jest łagodniejszy niż poprzednie, które miałam.
Kolor może nieco odbiegać od rzeczywistości, gdyż aparat i słońce nie chciały współpracować ;/
Jutro rano spróbuję zrobić kilka zdjęć.
Nie retuszuję zdjęć, aby pokazać ile brokatu zostało z samego niedużego czyszczenie skórek ;/
Dobra dość gadania, zapraszam do oglądania :)




EDIT :)
Zdjęcia z następnego dnia rano :)

32 komentarze:

  1. Pytanie za 10000000 punktów :D Skąd masz?! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę popatrzeć na ich półki ;) wiesz może, czy są w Rossmannie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, u mnie była w Sekretach Natury.

      Usuń
  3. nie dość że piasek to jeszcze miętowy - pięknyyy <3
    a ile za niego dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny!!! Mam nadzieję, że mój fiolet też będzie się tak ładnie prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudeńko! Idealnie by pasował do mojej 66 z GR <3 Chyba muszę się wybrać na łowy, ciekawe czy gdzieś go dostanę... ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękny! i do tego złoty brokacik.. ach..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde ten kolor musze mieć z tej serii! :) w jakiej drogerii go dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekrety Urody. Ja najchętniej przygarnęłabym wszystkie z tej serii :)

      Usuń
    2. oh nie :( nie mam takiej u siebie :( musze pochodzić po małych sklepikach kosmetycznych, moze akurat trafię :)

      Usuń
  8. mam podobny lakier z baterfly simple hhe za 1,79

    OdpowiedzUsuń
  9. Mięta zawsze spoko! Ale długaśnie pazurki już <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek piękny efekt cudowny robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  11. przez Ciebie, "zła kobieto" kilka ich kolorków trafiło na moją chciejlistę.
    pójdę z torbami, nie ma co... >.<
    ale kolorek fantastyczny, jak zobaczyłam go u Ciebie na FB, pomyślałam, taki już mam z Barrysia, ale ten tu ma drobinki!
    też do "chcem" *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty pójdziesz z torbami!! Ja się zakochałam we wszytskich!! Te na stronie nijak się mają do rzeczywistości :)

      Usuń
  12. Dziewczyny -> https://www.facebook.com/B.forBeautifulNails/posts/474572729287353?ref=notif&notif_t=notify_me :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG KONIEC :D idę po nie !! ile kosztują i gdzie można je zakupić ? ;> :P NIESAMOWITY !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny jest :D upewniłam się w przekonaniu, że chce go :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się nie podoba, nie lubię zwykłych piasków, tylko z brokatem, a tutaj pomimo, że jest on w buteleczce, na pazurkach w ogóle go nie widać ;oo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie odwrotnie jak Ty :) Ja wole te nie-brokatowe :)

      Usuń
  16. akurat ta miętka podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piaskowego lakieru, nie mam jeszcze ani jednego ale kolor to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. słyszałam że te lakiery zostawiają przebarwienia więc chyba nie bardzo się myślę na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.