Obserwatorzy

3.06.2013

Zdobienie na konkurs K.O.T.a

Miałam nie brać w nim udziału, chociaż nagrody kusiły :)
Ale w ostatni dzień zgłoszeń dostałam weny, więc coś zmalowałam :)
Tematem przewodni były marzenia.
Ja od bardzo dawna jestem zafascynowana Japonią, z tego powodu właśnie takie zdobienie :)


Jakby ktoś nie był w stanie rozpoznać to:
wskazujący - sushi
środkowy - charakterystyczne japońskie budownictwo
serdeczny - flaga
mały - kwitnąca wiśnia (a jakże by inaczej :P)




Jak Wam się podoba??
Ja jestem ogromnie dumna z tego mani :)

14 komentarzy:

  1. Od razu widać o co chodzi :) na pewno wszyscy się zorientują :) Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama się nie zorientowała :P Musiałam ją naprowadzać :)

      Usuń
  2. Wygląda na to, że większość marzeń związana jest z podróżami i poznawaniem różnych miejsc na Ziemi - jakie to pozytywne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację :) Inne marzenia jakoś łatwiej spełnić, a podróże nie zawsze :)

      Usuń
  3. jeeeeeeeeej widzę, że mamy takie samo marzenie :) cudowne pazurki! powodzenia w konkursie w takim razie, trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję za kciuki :) Fajnie wiedzieć, że nie jestem osamotniona w swoich marzeniach :)

      Usuń
  4. Ale super! :) Pięknie to wykonałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. doskonałe zdobienie, pięknie wykonane. bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne mani, maluszek podoba mi sie najbardziej, choć pozostałym kompanom też niczego nie brakuje :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne pomysłowe zdobienia. Najbardziej podoba mi się mały :)

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.