Obserwatorzy

28.10.2013

CORAL S06 - EFEKT PIASKU

Hej :)
Dziś wystartowało rozdanie, które organizuję wspólnie z Magdą i Anitą :)
Zainteresowanie przeszło nasze oczekiwania i już teraz mogę Wam powiedzieć, że liczba 30 zgłoszeń została osiągnięta, więc rozdanie się odbędzie :)
Szczegóły znajdziecie w poprzednim poście, serdecznie zapraszam do udziału :)

 

A teraz już do rzeczy.
Dzisiejszy post będzie dotyczył lakieru CORAL S06, który jest lakierem piaskowym.

Gdy zobaczyłam go w drogerii nie mogłam się oprzeć i go nie kupić.
Tym bardziej, że jego cena wynosiła 5,10 zł.
W koszyku wylądował też S01, ale pokaże go następnym razem :) 


  


Lakier zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia, nie lubię brokatowych lakierów, ale ten jest inny.
Ma w sobie drobniutki brokat, który mnie urzekł.
Lakier daje bardzo mocny efekt piasku, już przy nałożeniu 1 warstwy, która zapewnia całkowite krycie.
Efekt piasku pojawił się w mgnieniu oka, a lakier po pół godziny był zupełnie suchy.
 Zmywa się bez większego problemu, wystarczy troszkę mocniej potrzeć wacikiem.
Plusem jest też zdejmowana górna część nakrętki.
A tak lakier prezentuje się na paznokciach :)
Pięknie się mieni w słońcu, ale u mnie go dzisiaj nie było, więc musiałam posłużyć się lampą błyskową.
 
Po 2 dniach zauważyłam starte lekko końcówki.
 Jedynym minusem tego lakieru jest jego konststencja, która jest lekko glutowata i bardzo gęsta. 
Podejrzewam, że jest to spowodowane sporą ilością piaskowych drobinek.
Z powodu takiej konsystencji ciężko pokryć paznokieć przy skórkach.
Niestety zdjęcia nie oddają w pełni uroku tego lakieru ;(
Na koniec cała gama dostępnych kolorów :))

41 komentarzy:

  1. Cieszę się z tego rozdania :) nasze trio :) szkoda tylko, że nie mogę sama wziąć w nim udziału :( hehe a co do odezwu to faktycznie jestem pod wielkim wrażeniem, że jednak ktoś chce wziąć udział :) Lakier jak już pisałyśmy wcześniej jest amazing bo tylko tak według mnie to brzmi najlepiej w anglojęzycznym stylu :) Muszę go mieć i mam nadzieję, że w tym roku się u mnie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, no fajny fajny, podoba mi się :) i ta cena.. też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fascynujący! dobry zakup poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam że Delia wypuściła piaski :O
    kolory świetne no i ta cena ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też byłam w szoku, jak je zobaczyłam. A jak usłyszałam cenę to mi się oczy zaświeciły.

      Usuń
  5. Świetny kolor oraz efekt jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś chyba najładniejszy odcień. Cena powalająca! Niesamowicie przystępna :) Lakier prześlicznie prezentuje się na paznokciu, odcień jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia i nie żałuję zakupu :)

      Usuń
  7. Ladny fiolecik!
    Ja chetnie przygarnelabym szary beton :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam, to był chyba bardziej srebrny niż szary :)

      Usuń
  8. bardzo ładny, te drobinki fajnie połyskują ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale on ładny :D jutro muszę isc i popatrzec u siebie czy jest gdzie stoisko Colar :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie piaskowe pokrycia zaczynają mi się coraz to bardziej podobać. Mają w sobie to coś, że każdy chce na nie patrzeć :) Z tej paletki podoba mi się również odcień S07 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ma przepiękny ;)
    A efekt na paznokciach genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny piasek, ma świetny kolor a drobinki tylko podkreślają jego urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli schnie "w mgnieniu oka" to czemu napisałaś że pół godziny ? :> coś mi się tutaj nie zgadza :P hehe ale ogólnie lakiery są fantastyczne i ta cena...mm... gdzie można je kupić ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na piasek, który jest glutkiem to pół godziny nie dużo jak dla mnie :)

      Usuń
    2. Chodziło mi, że efekt piasku się tak pojawia :) źle to ujęłam

      Usuń
  14. Śliczny kolor i cena taż śliczna:)
    zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:)http://nailartbymargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz a ta się nic nie nauczyła w tej kwestii, ej nauka idzie w las :P Sylwuś wyboc jej hehe :)

      Usuń
  15. świetny:) nawet nie wiedziałam, że oni piaski wypuścili:P

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, dzięki za "niusa" :D nie wiedziałam, że coral ma piaski :) piękne odcienie wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny jest ;) muszę poszukać w mniejszych drogeriach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na recenzję tego S01, bo nie przepadam za fioletami

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. W mojej ulubionej drogerii :) Sekret Urody na Rynku :))

      Usuń
  20. śliczniutki, fakt :)
    za tę cenę można się zakochać.
    s08 mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dorwę niebieski!!!! podpowiesz czy w Super Pharmie go znajdę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiesz co, nie wiem, bo u mnie nie ma SP ;/ Ja go znalazłam w Drogerii Sekret Urody.

      Usuń
  22. Mam wrażenie, że jest to najpiękniejszy kolor z całej gamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra. No to biorę go. Twoje zdjęcia mi pomogły.

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.