Obserwatorzy

21.11.2013

Mój powrót do stempelków z Born Pretty Store

Hej :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać płytkę, którą wybrałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
Szczerze mówiąc zdecydowałam się na nią ze względu na jeden wzór, a konkretnie pismo po prawej na zdjęciu powyżej.
Ale po głębszym przyjrzeniu się stwierdziłam, że kieliszek będzie pasował na sylwestra :P
Płytka zabezpieczona jest folią, która trzeba zerwać przed użyciem.
Rozmiar wzorków cało paznokciowych to 1,3x1,6cm.
Płytka spisuję się bardzo dobrze, wzorki ładnie się odbijają. 
Zwłaszcza, że użyłam zwykłego czarnego lakieru z Corala.
Mały klaun
 Duży klaun :)
Jeśli macie ochotę na stemplowy nail art, to płytka dostępna jest TUTAJ
A używając kodu ASBQ10 otrzymacie10% rabatu na zakupy.
A na koniec moje skromne mani w dwóch wersjach :)

26 komentarzy:

  1. śliczny jest ten wzór podoba mi się jeszcze balonik :) jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne wzory ;) jest nawet choinka i szampan ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten wzór, który przełożyłaś na paznokcie jest najładniejszy! generalnie też byłam pozytywnie zaskoczona jakością płytek BPS, wzory świetnie się odbijają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam wrażenie że na paznokciu nie odbił Ci się już tak ładnie jak na kartce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może i masz trochę racji, ale to zapewne dlatego że kartka jest prosta a paznokieć nie :) A poza tym mój stempel to masakra.

      Usuń
    2. Jak dla mnie to i na kartce nie odbił się idealnie, no ale jak sama piszesz, stempel robi swoje bo płytkę od nich mam i jest świetna. Mi również te pismo przypadło najbardziej do gustu :)

      Usuń
    3. No niestety, właśnie planuję kupić nowy stempel - ten zachwalany przez Yasinisi oraz B.

      Usuń
  5. Te literki są nieziemskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się 2 i 3 wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają te bazgrołki:D Blaszka w ogóle ma bardzo fajne wzory.. czekam na więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna płytka napewno dobrze wykorzystasz wzory :) Ten który zaprezentowałaś w mani wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie dobry wybór płytki, cudownie wyglądają te literki :) ahh

    OdpowiedzUsuń
  10. Pismo świetne :) Kieliszek bardzo fajnie wygląda i choinka mnie oczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta płytka, pismo super, ale kieliszek i balonik też są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wcale nie jest takie skromne :D te stempelki na serdecznym przecudnie wygladają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetne wzory całopaznokciowe masz na tej płytce, zgodzę się z Olą ten który uzyłaś najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę wygląda to genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Snper jest ta plytka! Szczegolnie mi sie srodkowy wzorek podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne!
    chyba sobie jutro tak pomaluje paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kieliszek na sylwestra - extra pomysł :) A choinka na święta :P

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne stemple ;) jak ja zazdroszczę wszystkim co umieją robić stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest ta płytka, zwłaszcza te napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te napisy są rewelacyjne:) Muszę w końcu sprawić sobie stemple:)

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.