Obserwatorzy

15.11.2013

Naklejki wodne z Born Pretty Store

Hej :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać naklejki wodne, które wybrałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
Skusiły mnie bardzo, ponieważ koronki bardzo mi się podobają, a wykonanie mani z taką precyzją i w takim rozmiarze graniczy z cudem.
Gdy je dostałam w swoje ręce, to nie wiedziałam które wybrać, ponieważ jedne są piękniejsze od drugich :)
W 1 arkuszu dostajemy 11 różnych wzorów, każdy w białym i czarnym kolorze.
Zachowują się jak normalne naklejki wodne, więc nie będę się rozpisywać na ten temat.
A jeśli ktoś potrzebuje instrukcji to zapraszam do filmiku.
Zamówić je możecie TUTAJ.
Używając kodu ASBQ10 otrzymacie na nie 10% rabatu.
http://www.bornprettystore.com
Jeśli macie ochotę zobaczyć je bliżej zapraszam na filmik :)
 
A oto mani jakie wykonałam przy ich użyciu:
A Wy macie ochotę na taki szybki NAIL ART?

33 komentarze:

  1. wow jest cudowne ja też bym takie chciała naklejki są świetne i nie dziwie Ci się wyboru które byś wybrała bo są wszystkie wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, są cudowne! Sama o takich marzę, wyglądają jak koronka <3

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Mi się podoba takie mani. Naklejki są świetne i taki duży wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny mani !! *.* Co to za piosenka w filmiku ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudnie :D ja jeszcze nie mam naklejek wodnych , a bardzo chciałabym miec ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Są genialne i sprawdzają się, gdy nie mam czasu na dziubanie.

      Usuń
  6. Uwielbiam naklejki wodne ! Wzorki wyglądają jak namalowane, świetnie się "wtapiają" w manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te naklejki, genialnie wyglądają na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale boskie <3 koronka ułożona tak z brzegu wygląda świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miałam ułożyć na wolnym brzegu, coś w rodzaju french'a, ale w trakcie zmieniła się koncepcja :)

      Usuń
  9. Cudownie, a do tego jak ładnie się odbija ta biała koroneczka :D Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no i już wiem co zamówię jako następne :D ahh Ty kusicielko jedna ;pp wspaniały mani !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć, że nie tylko mi się podoba :) :P

      Usuń
  11. jaacie ale fajne te naklejki! powiem Ci że się nad nimi zastanawiałam, ale odpuściłam - i widzę że to był błąd :D pięknie je wykorzystałaś i super filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny mani, taki delikatny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi sie efekt jaki uzyskałaś przy ich użyciu,naaprawdę świetny.Ogolnie masz bardzo ładne paznokcie ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajeranckie są! Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie to wyglada. Strasznie mi sie te koronki naklejkowe podobaja. Zamowilam sobie tez z born oretty store podobne, ale jeszcze nie przyszly. Przez twojego posta jeszcze bardziej sie nie moge doczekac...! :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudne! <3 No po prostu piękności!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten mani jest boski, elegancki, delikatny - idealny!!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna sprawa takie naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. te koronki to fajna sprawa :)
    śliczne zdobienie, i wszystko wygląda tak elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o jak cudownie to wygląda ;) też bardzo podobają mi się koronki ale niestety w moich stacjonarnych drogeriach nie mogę wyhaczyć żadnych ciekawych naklejek ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, śliczne są! Też bym miała problem z wybraniem naklejki - wszystkie są bardzo ładne..
    Obserwuje :)

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne pazurki, wszystkie są super naklejeczki

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.