Obserwatorzy

3.05.2013

Recenzja Golden Rose dla testujzCreativeMagazine



W zgrabnym opakowaniu znajdują się 2 lakiery kolorowe, 1 brokatowy oraz szybkoschnący top, wszystkie w eleganckich prostokątnych buteleczkach, które zajmują mało miejsca.  

Lakiery  RICH COLOR charakteryzują się dobrą pigmentacją, pięknym połyskiem oraz trwałością, a także szerokim i płaskim pędzelkiem, który nie pozostawia smug oraz ułatwia aplikację.  W szerokiej gamie 35 kolorów, każda dziewczyna znajdzie coś dla siebie. Ich cena to 6,90 zł za 10,5 ml.

RICH COLOR nr. 31
Ciężko mi określić ten kolor, ponieważ w zależności od światła jest inny. Najbliżej mu chyba do burgundu.


 Do krycia nie mam zarzutów jedna warstwa jest zadowalająca, ale dwie wyglądają jeszcze lepiej.  Po  10 minutach jedna warstwa była zupełnie sucha, bez użycia jakiegokolwiek wysuszacza.   Po 3 dniach zauważyłam starte końcówki. Zmywanie nie stanowi najmniejszego problemu, chociaż bałam się, że tak ciemny kolor zabarwi płytkę paznokcia.

RICH  COLOR nr. 27


Kolor lakieru to piękny głęboki fiolet.  Dobrze napigmentowany, jedna warstwa jest wystarczająca do pełnego krycia.  Wysycha bardzo szybko pozostawiając piękny połysk, bez konieczności stosowania jakiegokolwiek nabłyszczacza.  Po 3 dniach zauważyłam starte końcówki, jednak lakier nie stracił pierwotnego blasku. Zmywanie nie stanowi problemu, nie barwi płytki paznokcia ani skórek.


JOLLY JEWELS to seria lakierów, które zapierają dech w piersi każdej kobiecie. Ogromna ilość brokatu oraz drobinek przypominających drogocenne kamienie to ozdoba, od której nie można oderwać oczu.  Szeroka paleta barw zawiera 23 piękne lakier, od klasycznego srebra i złota po multikolory. Cena sugerowana to 12,90 zł za 10,8 ml.


JOLLY JEWELS nr. 108

 To mnóstwo czerwonych i srebrnych sześciokątów, w dwóch wielkościach, umieszczonych w
wiśniowej bazie.


Lakier dobrze się rozprowadza. Można go nakładać na kilka sposobów, na przykład na pomalowane paznokcie lub samodzielnie na cały paznokieć lub jego część.  Lakier pozostawia lekko matowe, chropowate wykończenie. Aby nadać mu piękny połysk zastosowałam top z zestawu. Problemy zaczynają się przy zmywaniu, które jest typowe dla lakierów z brokatem, trzeba więc  uzbroić się w cierpliwość lub stosować specjalne bazy.  

Na koniec kilka zdobień, które zabezpieczyłam szybkoschnącym topem z zestawu, zapewniając im trwałość i piękny połysk.



 Tło to lakier Golden Rose Paris 236.

Lakiery do testów otrzymałam za pośrednictwem http://testujzcreativemagazine.blogspot.com/, co w żaden sposób nie wpłynęło na moją ocenę.

8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego topu. Poza tym bardzo podoba mi się ten JJ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top schnie w miarę. Tylko lubi lakier rozmazać, dlatego nie bardzo sprawdza się przy wzorkach.

      Usuń
  2. Ten JJ jest świetny, uwielbiam go :) Szkoda tylko, że tak fatalnie się zmywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zmywanie to masakra. Dlatego zainwestowałam w baze peel off :)

      Usuń
  3. Piękne kolorki, podoba mi się ten burgund i zdobienie wykonane lakierem JJ :) zakochałam się w nich! Przedostatnie zdjęcie z białym zdobieniem też wpadło mi w oko. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie z JJ nie ma zdobienia :) To sam lakier nałożony na cały paznokieć :)
      Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :)
      Ja również obserwuję Ciebie :)

      Usuń
  4. Uwielbiam lakiery Golden Rose :) śliczne kolory :) i piękne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory w moim stylu widzę a wzorki świetnie pasują do całości mani :)

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.