Obserwatorzy

19.07.2013

3 tydzień projektu :)

To już 3 tydzień projektu w mixoflife, tym razem należało zmalować bajkę "Wilk i zając".
Niestety przez sezon sokowo-przetworowy złapałam małe opóźnienie ;/
Mam nadzieje, że nie przegapię żadnego tygodnia :)
Szczerze bardzo bałam się tego tygodnia, ponieważ wg mnie namalowanie tej bajki wydawało mi się trudne...
Kilka razy próbowałam narysować wilka na kartce i wychodził bardzo podobnym, natomiast zając nie przypominał niczego :)
Natomiast na paznokciach, według mnie, wyszło odwrotnie :)
No ale same oceńcie :)
Wszystkie prace możecie zobaczyć tutaj

22 komentarze:

  1. jak dla mnie, i wilk, i zając wyszli bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah świetne :D. Ty to masz talent :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło:) Zarówno zając jak i wilk wyszli świetnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. super ja również , się bałam , iż użycie farbek po raz pierwszy mnie przerażało ...jak to będzie nimi malować ,chodziło po głowie no i z moimi okropnie zniszczonymi pędzelkami to już w ogóle , nawet nie chciało mi się do nich zasiadać a jak straciłam pazura tym bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbki to fajne rozwiązanie:) Ja wole nimi malować, niż lakierami. Ja mam sporo pędzelków, ale używam może z 5 w sumie :) Ostatnio nawet kupiłam w sklepie dla plastyków najcieńszy jaki mieli :)

      Usuń
  5. Świetnie ich zmalowałaś! Ja jeszcze nie zdobienia z tego tygodnia, bo nie wiem jak do tego podejść...ciężki temat wybrałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo ciężki :) ale można poćwiczyć paćkanie :)

      Usuń
  6. bardzo mnie się podoba! :)
    wilk najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Trochę mu za krótki pysk wyszedł :)

      Usuń
  7. świetnie! podoba mnie się pomysł z ich ubrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyszło.! bardzo podoba mi sie pomysł z ubrankami ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. no patrze i zazdroszczę talentu! uwielbiam oglądać Twoje prace, szczególnie gdy coś na nich rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty jak już coś napiszesz :) mi się podoba bardzo i wyszło idealnie pare prac widziałam już ale to mi się podoba najbardziej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba, ślicznie namalowałaś i wilka i zająca :)

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.