Obserwatorzy

1.07.2013

Owocowy projekt - tydzień 5

Na początek ogłoszenie :)
Wczoraj zakończyło się rozdanie, może mi trochę zająć sprawdzanie zgłoszeń, więc proszę o cierpliwość i wyrozumiałość :)
Mam nadzieję, że nowe osoby w obserwatorach nie uciekną po ogłoszeniu wyników...

Dziękuję również wszystkim za głosy na moje zdobienie w 3 tygodniu projekt, moje zdobienie po raz drugi najbardziej się Wam podobało :*

Super bawię się przy tym projekcie, dlatego mam dwa zdobienia na tydzień 5 - JABŁKA
Jedno mniej udane, natomiast w drugim się zakochałam.
Zastanawiałam się czy pokazywać to pierwsze, ale podoba mi się robaczek :)
A więc zapraszam do oglądania :)

Propozycja 1 :)

Propozycja 2 :)
 
muszka miała chyba ochotę na jabłuszka :) 


22 komentarze:

  1. świetnie Ci wyszły ja też mam u siebie robaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba robią wrażenie :D a robaczek milusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obie propozycje świetne :D ehh ja nie mam czasu i boję się, że nie wezmę udziału w tym tygodniu :( mam nadzieję, że jakoś zdążę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu jest jeszcze dużo, więc może zdążysz :*

      Usuń
  4. świetnie, jednak najbardziej podoba mi się serdeczny w nr.1 i kciuk w nr. 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie bardziej podoba mi się 2. Chyba dlatego, że mniej się dzieje... :) Jedna i druga praca cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się obie wersje baaardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłamczucha :P Wcześniej mówiłaś, że 2 bardziej :P

      Usuń
  7. oba świetne, robaczek szczególnie mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się obie wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super. oba zdobienia są fantastyczne! ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. aż trudno powiedzieć, które bardziej mi się podoba, bo obie wersje są naprawdę suuper:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten robaczek w 1 wersji wymiata :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) Domalowałabym go też w wersji 2, ale w 2 mani to chyba za dużo :)

      Usuń
  12. druga opcja bardziej mnie się podoba :D
    ale robaczek czaderski (chociaż nie chciałabym go znaleźć w swoim jabłku ^^)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwa piękne, choć drugie podoba mi się chyba nieco bardziej. Sporo pracy w nie włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Robaczek jest przeuroczy ! :)

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.