Obserwatorzy

11.07.2013

LIMITED EDITION BY CORAL

Delia wypuściła lakiery typu indie, o których poczytać można u Polskich Lakieromaniaczek :)
Ja jako wygraną w konkursie Delii otrzymałam 2 takie cuda :)
Ich cena rynkowa to 5 - 6 zł.
 Oba bardzo do siebie podobne, różnią się tylko kolorem bazy.
M02 przywodzi mi na myśl koktajl jagodowy, natomiast M03 bardzo jaśniutki róż.
Mam wrażenie, że jagodowy ma trochę więcej brokatów :)
Oba posiadają zatopione w bazie heksy:
DUŻE - czerwone oraz turkusowe
ŚREDNIE - srebrne i granatowe
MAŁE - srebrne, złote i granatowe
Nakłada się bez problemów, można samemu w niewielkim stopniu kontrolować ułożenie i ilość brokatu :)
Lakier schnie dość długo.
Zmywanie standardowe dla brokatów.
Poniżej chyba 4 lub więcej warstw, które nałożyłam w środę.
Mi się nie podobają, chociaż poluję na czarno-biały z tej serii :)
Te 2 pójdą do odsprzedania lub rozdania :)

22 komentarze:

  1. hmmm. jakoś ciężko mi się o nich wypowiedzieć.
    ładne, ale jakieś takie. no nie wiem, może jakby inny kolor.
    ten jaśniejszy podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatecznie też bardziej podoba się jasny, chociaż ogólnie nie przepadam za lakierami z brokatem, wyjątkiem jest chyba seria Jolly Jewels, ale to tez tylko kilka kolorów...

      Usuń
  2. też mam na oku czarno-biały, mam nadzieję że będą w superpharm :) jasny róż jak dla mnie z tej dwójki wypada lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieje, że u mnie też będą. Po weekendzie idę na niego polować :)

      Usuń
  3. Za bardzo nie podobają mi się lakiery z takim dużym brokatem :). Wole klasyczne ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie tez nie :) Te zaproponuję kuzynką, a jak nie będą chciały to zrobię rozdanie :)

      Usuń
  4. Pokochałam jasnoróżowy:D Można dostać te lakiery gdzieś stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam ich jeszcze stacjonarnie nigdzie niestety.

      Usuń
    2. Na ich stronie znalazłam,że można po swoim kodzie pocztowym znaleźć najbliższych dystrybutorów. Dzisiaj się wybiorę i zobaczę co mają w swojej ofercie;)

      Usuń
  5. Kurczaki, myślałam, że będą bardziej kryjące :(

    OdpowiedzUsuń
  6. no piękne cacuszka zdobyłaś z kolorkiem jakimś się zgrają idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne lakiery! Chce je mieć w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w butelce tego typu lakiery zawsze bardzo mi się podobają jednak na paznokciu zawsze jakoś gorzej się prezentują, a szkoda bo szukam czegoś tego typu co by mnie w końcu powaliło :<

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie takich lakierów szukam! będę się rozglądać:D cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super by wyglądały na ombre! tylko nie mam pojęcia jak zrobić ombre z tego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super jak jest jedna warstwa

    OdpowiedzUsuń
  12. zupełnie przestały mnie kręcić takie glitki, ech... ale za to nadrabiam kremami, holosiami, glassfleckami i innymi wykończeniami :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie, sama bym ich na pewno nie kupiła. :)

      Usuń
  13. Ten jaśniejszy jakoś bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaśniejszy bardziej Mi się podoba. Wygląda prawie jak biały. Fajnie,że ma taki większy brokat, bo dzięki temu nie przypomina tak bardzo JJ.

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.