Obserwatorzy

25.07.2013

MIYO mini drops 131 Gold star

Lakier przypadł mi do gustu, w słońcu nieźle daje po oczach :)
Starałam się uchwycić lakier w pełnym słońcu, za chmurką oraz w cieniu:)
 A teraz trochę danych "technicznych" :)
Pojemność: 7 ml
Cena: 3,49 zł
Dostępność: drogerie, internet
Wykończenie: foliowe? glassflecked? 
Krycie: 2 warstwy
Wysychanie: w przeciwieństwie do różowego wysechł bardzo szybko
Zmywanie: bez większego problemu, nieco dłużej niż krem, ale nie potrzeba folii.
Miałam obawy, czy po zmyciu tego lakieru nie będę miała całych dłoni w drobinkach.
Ale nic takiego nie miało miejsca, na szczęście. Co prawda drobinki były, ale nie w jakiejś zastraszającej ilości :)
Zdjęcie jednego paznokcia w słońcu
 oraz w cieniu
Lakier wzięty pod lupę na życzenie little frog :)
A może Wy chcecie zobaczyć któryś?

15 komentarzy:

  1. Nie przepadam za złotymi lakierami, ale ten prezentuje się bardzo ładnie :) Ciekawi mnie numer 119 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, takie złotko się przydaje, samo lub do zdobień ;) super

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek ciekawy, szczególnie na zbliżenie, jakby złoto-srebrny :)
    poproszę 1o9 sun kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak za tym kolorem zbytnio nie przepadam jako bazy na całość paznokcia tak tu mi się nawet podoba znając mnie dodałabym jakieś zdobienie do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne to złotko ;D ja z chęcią zobaczyłabym 119 ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. O jest śliczny i jest podobny do Sally Hansen Complete Salon Manicure 310 gilty pleasure

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! no piękny jest! :D złoty ideał.. obawiałam się, że tego typu lakier będze zostawiał widoczne śladay pędzelka, a tu proszę.. świetny!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śladu są, ale niewielkie i giną w ogromie drobinek :)

      Usuń
  8. kurczę niezłe to złotko :D fajnie się mieni :) ja chcę 119!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam nigdy takiego koloru lakieru, ale wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę pokaż 106!! Proszę jak Kot W Butach ze Shreka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 106 jest identyczna jak Miss sporty 320. Tutaj link: http://nail-artaddict.blogspot.com/2013/05/lakier-miss-sporty-320.html

      Usuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.