Obserwatorzy

28.07.2013

Banan? Kanarek? Słoneczko!

Dzisiaj kolejny zapychacz między projektowy :)
Walka pomiędzy 109 a 119 była wyrównana, ale we względu na tworzenie przeze mnie letniego mani na konkurs na pazurkach zagościł MIYO mini drops no.109 SUN KISS :)
 Trochę danych "technicznych" :)
Pojemność: 7 ml
Cena: 3,49 zł
Dostępność: drogerie, internet
Wykończenie: krem
Krycie: 2 warstwy
Wysychanie: przyzwoite
Zmywanie: bez  problemu
Niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach rzeczywistego kolory ;/
Najbliższe rzeczywistości jest zdjęcie powyżej :)
 Jak dla mnie lakier ma kolor nieco kanarkowy.
 Pięknie błyszczy bez topu, nie smuży, konsystencja ok.
Na koniec kilka zdjęć w cieniu:) 
 Zostały mi jeszcze 2 lakiery do pokazania, ponieważ 106 wylądowała w pudełku wymiankowo/rozdaniowym. Stało się tak, ponieważ jej kolor jest identyczny jak Miss sporty 320.

P.S. Jak Wam się podoba nowy kursor? :)
Powoli będę wprowadzać zmiany na blogu, może macie jakieś sugestie?

23 komentarze:

  1. kolor piękny a kursor świetny!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztował mnie pół wczorajszego wieczora, ale warto było :)

      Usuń
  2. świetny kolor ;)
    a kursor fajny - letnie neonowe kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, piękne wykończenie od skórek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor tego lakieru jest cudowny, zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kuzynka ma ten kolor i jest śliczny i tali letni. Kursor świetny jak go zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kursora to w sumie żadna filozofia :) Można zrobić dowolny przy użyciu photoshop'a i internetu :)

      Usuń
  6. Kolor lakieru świetny :)

    U mnie kursor wyświetla się zwykły biały..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, nie , kilka odświeżeń strony i zadziałał :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pazurki i kolorek - Kocham! :)
    Kursor bardzo pomysłowy ale mnie osobiście rozprasza, więc przesuwam go na sam bok. Mimo tego gratuluję pomysłowości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie jest na próbę :)Za jakiś czas pewnie zmienię na mniej rzucający się w oczy :)

      Usuń
  9. Ach te twoje pazury <3 Uwielbiam żółty na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  10. No i się zakochałam...:D przepiękny, cudowny odcień! Do tego krycue dobre.. jak tylko dorwę to kupuję:D

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier fantastyczny, jak na niego trafię, od razu zgarniam - kolor taki Tweety ^^
    a kursor świetny, żarówiasty i wielki ale przynajmniej do blogaska pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki cudny :) sama bym z miłą chęcią pomalowała nim swoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor, w sam raz na lato :)
    A kursor świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam go sobie dzisiaj, bo obejrzeniu tych zdjęć ^^ Ślicznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ten żółtek, taki rozbielony trochę :D
    teraz chętnie zobaczę nr 119

    OdpowiedzUsuń
  16. wow dwie warstwy i taki kolorek, super :) a kursor genialny :D co do zmian na blogu moja sugestia: więcej koloru! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor, taki odświeżający. A kursor - ja nie przepadam za graficznymi ;) wolę zwyczajny, czyli strzałkę.

    OdpowiedzUsuń

Będę ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.
Podwójnie za taki, zawierający konstruktywna krytykę, dlatego jeśli coś Ci nie odpowiada pisz śmiało.
Jeżeli komentujesz tylko w celu wypromowania SWOJEGO bloga, to nie jest to odpowiednie miejsce dla Ciebie. Każdy komentarz zawierający link, będzie usuwany.
Anonimów proszę o podpisywanie się. Zwłaszcza jeśli macie mi coś do zarzucenia.